Selasa, 15 November 2011

OMG!!! Tidak!!

OMG!!!
aku seakan2 tidak percaya bila aku tengok sume nie...
aku rase mungkin jarum penimbang nie rosak 
atau
memang berat badan aku semakin bertambah!!
uwaaaaaa.......

jumaat lepas, aku saje2 jela meng"offer"kan diri
untuk naik atas penimbang nie..
dengan harapan
"mintak2la maintain.. dhla nak slim mcm sekolah dulu ssh"
sekali aku naik je penimbang nie,
aku macam tekejut dan tidak percaye!!!!
1kg lagi untuk aku smpi ke nombor 7!!


erghhhhh!!!!!!
menjerit puas2 dalam hati....
xpe2... sekarang nie aku akan jage makan n minum...
katakan TIDAK kepade :-
** Fast Food (kalo teringin, jamah je sikit.. hehe)
** makanan yang berlemak2
** minuman sejuk di pagi hari
** makan lewat malam
** n pape jela yang sewaktu dgnnye.. hehhee

nampaknye pasni kenala amalakan diet yang sihat..
NO ubat2... NO buang2 lemak n NO  pape jer..
hehehehe...
kalo ikut care2 kehidupan yang sihat,
mesti aku jadi slim...
dari saiz XXXL to XS..
hahhaa.. boleh ker??
selamat mencuba!!

2 ulasan:

  1. hahaha...dah gemOK !!
    padan muka kamu...hahha
    kite sama2 dah gemok kan...hhhaha

    BalasPadam
  2. hahahaha.... tau xper... nmpknye kite same2 usaha la ea nak jadi slim balik... wakakaka

    BalasPadam